filters
state:
Show
city:
Show
product:
Show

With Official Company Response

Mi nombre es ana maria consegui los servicios de esta compañia pero no solo es mal.servicio es un fraude no dan informacion real de el credito. Pague 600 dolares y mi credito nunca fue arreglado en su propaganda dicen q si no es asi devolucion de su dinero todo es...
Read more
RISE_Response
RISE Credit Response

Good Afternoon,If you have any questions in regards to your account or how your account is reported, please contact us at 866-580-1226 or email us: rise_spokesperson@risecredi...

1.0
#1276014

With Official Company Response

Dan reportes de puntuacion falsos el servicoo al cliente es pesimo y si usted esta creyendo q su puntuacion esta subiendo es mentira cuando realmente va aplicar es otra cosa las cuentas como reposesion de carros eso jamas se borra eso queda en el credito por siete años
Read more
RISE_Response
RISE Credit Response

Good Afternoon,RISE Credit reports all accounts on a 30 day monthly cycle. Accounts are reported as they are at the 30 day period. A RISE Credit will report as a personal inst...

#1275974

With Official Company Response

I've been using Rise for a couple of years and have had no problem refinancing or being approved for a new loan. I have perfect payment history and receive constant emails inviting me to reapply. Even when I log into my account there is message inviting me to reapply....
Read more
Anonymous
Belinda

Exact same problem! Trying to pay remainder asap to be rid of this company!

RISE_Response
RISE Credit Response

We regret to hear of the recent experience that you have had. We would like the opportunity to look into this issue further for you. Can you please email us directly at servic...

2.4
I liked
  • Approval
  • Quick funding
  • Installment plan
I didn't like
  • Zero flexibility with application issues
#1267608

With Official Company Response

I took out a loan got it paid down then refinanced it. When I refinanced the loan they doubled my payments I didn't catch it til it was to late so I re thought my finances and went ahead and started paying on it. Needless to say I lost hours on my job while current I...
Read more
RISE_Response
RISE Credit Response

Thank you for reaching out to us. We’re sorry to hear of your dissatisfaction with your RISE Credit loan. RISE is designed to provide you with funds at the best possible price...

#1267564

With Official Company Response

This is just not right
Read more
RISE_Response
RISE Credit Response

We regret to hear of your dissatisfaction with your RISE Credit Loan. We would be happy to review your account with you and all repayment terms. You may reach us by phone at 8...

1.5
#1265871

With Official Company Response

I borrowed $2700.00 from this company over 11 month ago for eleven months I been paying Rise Credit $431.00 over the last 11 month I paid $4741.00 never missef a payment. This double the amount I borrowed. I feel the others that have been a victim of Rise Credit scam.
Read more
RISE_Response
RISE Credit Response

We regret to hear of your dissatisfaction with your RISE Credit Loan. We would be happy to review your account with you and all repayment terms. You may reach us by phone at 8...

1.0
#1264267

With Official Company Response

Rise Credit - SCAM!!!!
WARNING DO NOT ACCEPT A LOAN FROM A MAN WITH AN ACCENT WHO SAYS HIS NAME IS MARK FOSTER THAT CALLS YOU FROM A 1-817-989-6858 NUMBER CLAIMING TO BE FROM RISE OR DO NOT CALL BACK IF YOU RECIEVE A TEXT CLAIMING YOUR APPROVED THAT NUMBER IS NOT CUSTOMER SUPPORT IT IS...
Read more
RISE_Response
RISE Credit Response

Thank you for reaching out to us in regards to this issue. Please email us directly at: rise_spokesperson@risecredit.com so that we can better assist you with this matter.Than...

I didn't like
  • Lying and deceptive practices
#1258970

With Official Company Response

I’ve been trying to close out my account with rise and I’m getting the run around. First rep told me to contact support through an email with the information needed. Than I get told to contact customer care for help. The rep than said your account can not be cancelled...
Read more
RISE_Response
RISE Credit Response

We regret to hear of your recent experience and would like the opportunity to research your account and concerns. Can you please contact our department at: rise_spokesperson@r...

1.0
#1256495
Lost application why signing docunents read reviews alittle nervous
Read more
RISE_Response
RISE Credit Response

Good Morning,Thank you for reaching out to us in regards to your concerns. We would like to look into your concerns further. Can you please contact us at: rise_spokesperson@ri...

#1253906

With Official Company Response

I made a loan from you for $5,000 for 26 months at a rate of $281.96 a month. I set my payments to be made on the 28th on each month. I get an email on the 23th saying I OWE TWICE that amount every month. FOR 26 MONTHS. You want over 14 THOUSAND dollars? Now I cant...
Read more
RISE_Response
RISE Credit Response

We’re sorry to hear of your dissatisfaction with your RISE Credit loan. RISE is designed to provide you with funds at the best possible price if other forms of credit are not ...

1.0
I liked
  • Online
I didn't like
  • Resolutions are non existant
  • Lying and deceptive practices
#1241935